kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

Flyttdax....

Publicerad 2013-04-18 22:37:44 i Allmänt,

Idag har det hänt massor! :D Daim har flyttat till sitt nyblivande hem, en kille som kommer ha honom inomhus. Allt går toppen och den senaste uppdateringen jag fick från dom var att Daim satt under hans skrivbord och åt knäckebröd :D Hihi så glad att han fått en sånt bra hem :') Nu är även Jenka tingad, och det till en familj som bor ca 3 hus ifrån mig, så ska bli kul att följa hans uppväxt :D Så alltså finns bara Dumle kvar att tinga :D Sen är hela kullen tingad :D Kanske dax och planera för nästa kull. (blir nog en till i Juni) :D Fast dock blir det nog en annan hona (vill fortfarande att det skall vara en check :p Kram på er! Vad vill n i förresten läsa om i nästa inlägg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela