kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

Personligheter!

Publicerad 2013-04-13 22:17:04 i Allmänt,

Tänkte skriva lite kort om kaninungarnas personligheter! :D
 
Emser: Otroligt social, glad, framåt oc framförallt väldigt nyfiken. En riktig stjärna. Det är därför han får stanna!
Lite lugnare och inte lika framfusig men är ändå nyfiken och är med där det händer saker.
Mentos: Är väldigt lik Fruxo, lite lugnare och kan tycka att istället för vara social så kan det vara skönt att slappa.
Pimpim: Här har vi också en stjärna, väldigt framåt och mysig. Otroligt social och söker kontakt.
Twix: Är också välsigt social, framåt, busig och gosig.
Daim: Är lite kaxig fast på ett bra sätt kan är väl lite grann som klassens clown. Jämt framme och är social.
Brio: Framåt, social och väldigt glad!
Dumle: En söt och rolig prick. Är social och mysig. Men ligger han och myser med sina syskon då kommer han inte fram, så antar att han är lik mor xD
Jenka: Söt kille som är social, livlig och väldigt rolig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela