kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

TACK!

Publicerad 2013-04-10 21:40:37 i Allmänt,

Tack till era alla som läser!! Tycker det är jätte kul att ni kollar in bloggen!! :D
 
Men då jag börjar tappa inspiration så vill jag fråga er, vad vill ni läsa??
Något speciellt jag ska skriva om??
Något speciell

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela