kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

Fick en fråga från en läsare:

Publicerad 2013-02-10 20:28:16 i Allmänt,

Fick en fråga från en av mina läsare.
 
VAD BRUAKR DU GÖRA MED DIN KANINER?
 

- Just nu är det bara mys med kaninerna. Både "tjejen" och Koda är inte vana med sele ännu så den ända som jag går i sele med är Billy. Han är även tävlad i hoppning (Msv, osv) så det är alltid kul att hoppa honom då och då. Men just nu så vilar han (har ögoninflemation). I vår har jag planerat att börja träna tjejen och Koda i sele. Eftersom Koda är så pass liten så tänker jag inte direkt låta han bli en "hoppkanin". Visst att han ska få testa då och då men inget jag planerar att göra som hans "grej". Däremot är min tanke att "tjejen" ska bli en "hoppare". Men självklart bara om hon själv tycker det är kul. Så nu väntar jag på att våren ska komma!! :D
 
Det här kaninhindret har jag snickrat ihop själv och brukar användas till Billy :D

Kommentarer

Postat av: Mathilda (Hasttokigajag11)

Publicerad 2013-02-10 20:30:45

Tack;D

Snyggt hinder också;))<3

Svar: Så lite så :D Nemen tack så mycket, blev riktigt nöjd :D<3
Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela