kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

Jobbigt beslut!....

Publicerad 2013-02-15 19:22:12 i Allmänt,

Ja, har bestämt att vi ska ta bort Billy...blir nog imorgon eller på söndag.
Han har ju haft problem med ögat och det blev bättre, men nu har han snabbt blivit grå och ögongloben är svullen.
Vi tror det är canser... :/ För det är som en stor knöl. Han är öm, men mår bra, och äter som han ska. Men mår bara dåligt varenda gång jag ser honom, vill inte att han ska lida och ha det såhär. Så vi har en jätte duktig jägare som ha ett gevär som kommer...skjuta..honom. :'( Vet att det låter brutalt men det går fort.
 
Tungt beslut men han kommer få det bättre där han hamnar.... :'(
Tror iallafall det kommer bli så, ska kolla en gång till imorgon...:(
 

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2013-02-15 21:36:57

Åhh;((( Finns<333


<33

Svar: Tack!<3
Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela