kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

Kärlek!!

Publicerad 2013-02-23 15:50:59 i Allmänt,

Åh finns inte ord vad jag älskar min lilla man! Koda är så himla underbar!
 
Idag har det varit en riktig mysdag som bara har gått till Koda, Var ute vid tolv och då fick Koda vara i uteburen medans jag gjorde iordning runt burarna och så. Hahah och vad ser jag när jag vänder mig om, jo koda hade tagit sig ut genom kompostgallret. Hahah då kan ni förstå hur liten han är och ändå är han vuxen. Men fick in honom på en gång. Passade på att ta lite bilder också som ni ser nedan.

Juste, sen har jag gått i sele med honom för första gången, Bara en liten sväng eftersom det var första gången men han var jätte duktig!! :D Sen gick han och jag en promenad, han sov i famnen hela vägen och sen när vi kom hem låg han och myste i famnen ännu längre. Ett ord; KÄRLEK!
 
Ni får även bilder på Myra (Hon har fått det namnet nu) och kolla vad tjock hon är :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela