kanintassarnas.blogg.se

Det här är en blogg som handlar om mina egna kaniner samt andra saker som tillhör området kaniner. Jag som driver bloggen heter Linnea och är 17 år. Jag går andra året på en djurvårdlinje i Dalarna. Själv har jag 2 kaniner. 1 Rhinsk scheck och 1 Lejonhuvad Mini. Och min egenuppfödda kaninunge Emser!

Mer info om kullen!

Publicerad 2013-03-07 16:45:16 i Allmänt,

Det är några som hört av sig angående min kull.
 
Och det är 7-8 ungar som kommer vara till salu när dom är 8 veckor.
Och då tänkte jag skriva lite mer info om kullen osv.
 
Ungarna är födda 26/2-2013 och kommer säljas vid 8 veckors ålder.
Mamman är renrasig Rhinsk Scheck (Lite ovanlig ras) och pappa är renrasig Lejonhuvad Mini. Båda föräldrarna har härstamningsbevis. Med ungarna följer övergångsfoder och härstamningsbevis. Dom kommer passa till hoppning och kel eller varför inte trickträning osv :D
 
Just nu är det svårt att det vad dom kommer bli för teckning och päls men följer ni bloggen så kommer mer info dagligen :D
 
Är ni intresserad av att bli en kaninunges föräldrar så mejla mig :D [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Jag heter som sagt Linnea och är 17. Jag har haft kaniner i snart 13 år och det är ett djur som älskat sen jag varit liten. Jag bor i ett hus i en mysig by i Dalarna. Jag har flera djur och inte bara kaniner. 1 hund, 4 katter och 1 häst! :D

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela